303 berichten.
Bert
schreef op 3 september 2011
Onze vloer, oud amerikaans grenen met brede planken ligt al 16 jaar in onze kamer en was toe aan een opknapbeurt.
Ik ben zo blij dat we via internet bij Postmus terecht zijn gekomen. wat een vakwerk!
keurig schoon alles geschuurd en gelakt, de vloer is weer helemaal als nieuw.
goed advies gehad.
Kan iedereen aanraden om door hem de vloer te laten doen,zodra kamer ingericht is komt er een foto.
Dank je wel voor de vloer, ben er erg blij mee.
groetjes bert en petri.
Fam. Arnold Winkel
schreef op 28 augustus 2011
Onze parketvloer (eiken, lamelparket, gelakt) is bijna 30 jaar oud en moest echt heel nodig gerenoveerd worden.Martin en Albert hebben de vloer geschuurd en in 2k-olie gezet.Het resultaat: er ligt gewoon een nieuwe vloer, je kent \'m niet terug.Dat er nog zo\'n mooie vloer tevoorschijn zou komen hadden we niet verwacht.De renovatie gebeurt inderdaad helemaal stofvrij: een prima modern machinepark.Tot slot instructie gehad hoe we de vloer nu moeten onderhouden.Wij zijn tevreden en kunnen deze firma zeker aanbevelen.
jenny
schreef op 25 augustus 2011
Na 17 jaar heeft onze beuken parketvloer een opknapbeurt gekregen, geschuurd en mat gelakt. We hebben weer een nieuwe vloeren, we zijn ontzettend tevreden met het resultaat!
jan en grietje hadderingh
schreef op 20 augustus 2011
Onze gelakte lamel parketvloer hebben we 13 jaar in gebruik.Tijd voor een opknap beurt. We hebben nu een geoliede vloer ,is natuurlijk eerst gescheurd.Hij ziet er weer als nieuw uit.Perfect.En inderdaad schuren stofvrij.Wij zijn heel tevreden over Postmus Parket ,afspraken na komen goed uitleg over onderhoud,enz.Een aanrader
Fam. Bertram
schreef op 16 augustus 2011
Onze gelakte lamel parket vloer is opnieuw door Postmus Parket geschuurd en in de olie gezet. Vooraf door Martin gewaarschuwd dat er een risico aanzat omdat de vloer al eerder door vorige eigenaar niet zo vakkundig afgewerkt was. We wisten dus duidelijk waar we aan toe waren. Maar....alles is goed verlopen en de vloer ziet er weer prachig uit!Alles netjes volgens afspraak en inderdaad stofvrij. Een aanrader!
Jan-Peter Kusters
schreef op 16 juli 2011
Of het mooi geworden is die oude geoliede beuken vloer????
ECHT ALS NIEUW, ongelofelijk mooi geworden, helemaal TOP !!!
Reuze bedankt!! Groet, Jan-Peter en Ria
fam Feitsma
schreef op 11 juli 2011
Onze vloeren zijn door Postmus Parket opnieuw geschuurd en gelakt, met een geweldig resultaat. We zijn er zeer tevreden over, de vloer ziet er weer als nieuw uit! De afspraken worden goed nagekomen en vragen via de mail worden snel beantwoord.
Als het weer nodig is komen wij zeker weer bij dit bedrijf terug!
fam Hoornveld
schreef op 28 mei 2011
Onze parketvloer heeft een grondige opknapbeurt gekregen en het resultaat is fantastisch. Hij ligt er weer pracvhtig bij! En werkelijk stofvrij!Werkelijk een aanrader!
jaap en willemien vd heide
schreef op 4 april 2011
Bedankt voor een prachtig resultaat. Ons eiken parketvloer is weer als nieuw !!
Femke
schreef op 2 februari 2011
Er lag in mijn nieuwe huis op zich een mooie merbauvloer.
Alleen was deze nog nooit opgeschuurd en waren er nog al wat slijtageplekken.
Mijn verhuisplanning was nog al strak (binnen een week over), maar Martin heeft dit allemaal zo weten in te passen dat de vloer op tijd droog en overloopbaar was voor de verhuizing eind van die week.
De vloer ziet er weer als nieuw uit en ik ben erg blij met het resultaat.