303 berichten.
Fam de Vries
schreef op 23 januari 2011
Ook onze vloer is geschuurd en geolied door Postmus parket.
Het eindresultaat was super. Alsof er een nieuwe vloer is gelegd.
Wat een verschil.
Wij zijn zeer tevreden. Dank voor de samenwerking.
Bij een eventuele volgende keer weten we bij wie we moeten zijn.
jaap en thea
schreef op 21 oktober 2010
Hoi Martin,
Wat heb jij prachtig werk geleverd.
We zijn heel blij met jou advies en genieten
elke dag van onze nu helemaal nieuwe vloer.
Grote klasse en we hopen dat het jouw ook verder heel
goed mag gaan, want dat verdien je.
geke kremer
schreef op 27 september 2010
een betrouwbaar bedrijf,
dat is onze ervaring, met postmusparket.
het komt hoe dan ook in orde, gemaakte afspraken worden nagekomen.
de vloer ziet er uit als nieuw, geen stof, geen rommel.
ga gerust in zee met dit bedrijf.
geke kremer
Wiekens
schreef op 26 september 2010
De houten vloer die we hadden overgenomen
van de vorige bewoners was zeker niet onze smaak
(geel en in hoogglans).
Martin is op korte termijn langs geweest en heeft ons van advies op maat voorzien.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor schuren en skyltlak,
zodat de vloer een lichte en natuurlijke (matte) kleur kreeg.
Het resultaat is geweldig!
Iedereen die langskomt herkent de vloer niet meer terug
en is er enthousiast over.
Vakwerk!!
heleen en robert
schreef op 20 september 2010
Wat een super goede service.
Even contact leggen met martin, sleutel afgeven en vier dagen laten ziet je vloer er als nieuw uit!!
Geen rotzooi of stof.
Communicatie via de mail of telefoon, altijd snel reactie.
Wij zijn erg blij met onze \"nieuwe\"vloer.
Harald Jan
schreef op 30 juli 2010
Martin is zeer goed bereikbaar.
Vraag gesteld via e-mail en dezelfde dag al antwoord.
Zo hoort het met een reactiemogelijkheid op een website.
Prijstechnisch goed en achteraf kwalitatief super.
Ondanks dat wij een type vloer hebben
(eikenmozaiek, waarbij niet alle latjes even dik waren)
die Martin nog niet eerder had bewerkt is het resultaat schitterend.
De vloer is overal superglad geworden.
Ook alle lastige hoekjes (en dat waren er veel) zijn perfect afgewerkt.
Als we er weer aan toe zijn weten we waar we moeten zijn!
Bart
schreef op 28 mei 2010
Onze vloer laten schuren en in de olie laten zetten door Postmus.
Perfect resultaat.
No-nonsens werkmentaliteit en iemand die zich aan de afspraken houdt.
Aanrader.
Anton Reitsema
schreef op 11 mei 2010
Wij zijn vanaf ons vakantie adres zeer nieuwsgierig naar huis vertrokken.
Direct na aankomst hebben wij de vloer gedetailleerd bekeken.
Wij zijn zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat en de
nieuwe uitstraling dat het met zich meebrengt.
Het zeer prettige bijkomstigheid is het stofvrij opleveren van de woning.
Aan alle kanten zijn wij gewaarschuwd voor veel stof in het huis
als gevolg van het schuren.
Wij hebben geen schuurstof aangetroffen.
Hartelijk dank.
Wij kunnen dhr Postmus van harte aanbevelen.
Carla Ensing
schreef op 3 mei 2010
Hallo Allen na een jaar ziet mijn vloer er nog als nieuw uit!!
Wij zijn nog steeds zeer tevreden.
Het onderhoudsmiddel is zo zuinig in gebruik dat het nog steeds niet op is.
Maar binnenkort zal ik een nieuwe fles bij je bestellen
Je hoort van me met vriendelijke groet Carla Ensing
Trip
schreef op 2 mei 2010
We hebben vorig jaar onze vloer laten schuren en olien door Postmus.
We zijn zeer tevreden over het geleverde werk en
we hebben Postmus aanbevolen bij kennissen/vrienden.
Mocht het nodig zijn komen we zeker bij u terug.